پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانواده مسلمان در ۶ سال گذشته به نیازمندان فیلادلفیا افطاری داده است + تصاویر

حوزه/ یک خانواده مسلمان سوریه ای تبار از سال ۲۰۱۳ تاکنون، در تمامی روزهای ماه مبارک رمضان، به مردم افطاری داده و در سر سفره های افطاری آن ها همه جور آدمی از مسلمانان گرفته تا همسایگان و حتی بی خانمان ها حضور دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک خانواده مسلمان در شهر فیلادلفیای آمریکا از سال 2013 تاکنون در ایام ماه مبارک رمضان به نیازمندان افطاری داده اند.

خانواده دابروس که در 1992 کشور سوریه را ترک کرده و به آمریکا نقل مکان کرده اند می گوید: ما کارمان را از یک انبار خالی شروع کردیم و در طی سال ها موفق شدیم رستوران، مغازه و کتابخانه را ایجاد کنیم.

این خانواده شش نفره در طی شش سال گذشته با کمک یک بانی ناشناس، در رمضان به نیازمندان غذارسانی کرده و به هر کسی که به آن ها بپیوندد، افطاری می دهد. بر سر سفره های افطاری آن ها افراد متفاوتی از جمله مسلمانان، همسایگان و بی خانمان ها حضور دارند. سیاستمداران محلی از جمله میشل نوتر شهردار سابق فیلادلفیا نیز هنگام حضورش در دفتر شهرداری به آنان پیوسته اند.

اناس فرزند این خانواده که اطعام در ایام رمضان را یک وظیفه الهی می داند گفت: ما همه یک خانواده هستیم و نباید کسی را از در خانه رد کنیم. اگر غذا داریم باید اطعام کنیم.

وی افزود: من امیدوارم به این شیوه و به خاطر کاری که برای جامعه و مردم انجام می دهیم، گناه هایمان بخشوده شوند.

گفتنی است فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا و ششمین شهر بزرگ ایالات متحده محسوب می شود. و با تخمین سال 2018 جمعیتی بیش از 1 میلیون و 584 هزار نفر دارد.

بیشترین مسلمانان در شمال شرق ، مرکز و غرب فیلادلفیا حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha