جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توریست ها

حوزه/ گروه رسانه اي دست خط، وابسته به مركز گردشگري اسلامي ناصريه همزمان با روز جهاني قدس با برگزاري پويشي تعاملي، به استقبال توریست های حاضر در ميدان امام(ره) اصفهان رفت.

حجت الاسلام  محسن اخوان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان پیرامون اقدام این مدرسه تبلیغی در روز قدس ویژه توریست های خارجی، اظهار کرد: 71سال پيش بود كه غصب سرزمين فلسطين به بهانه پرداخت غرامت به يهوديان هميشه بي سرزمين و مظلوم نماي تاريخ بشريت شروع شد.

وی بیان کرد: انگليس، فرانسه و آمريكا هم پيش قدم شدند براي خانه دار كردن كلاغ هاي بي خانمان صهيونيستي. سوغات سفر يهودي ها از اروپاي رانده شده براي فلسطينيان مسلمان چيزي جز زورگويي، تخريب، هتك و سركوب نبود. با سكوت و سانسور حنجره هاي مسلمانان را محكم گرفتند تا صداي مظلوميت شان را كسي نشنود.

حجت الاسلام اخوان افزود: اين بار دلال نيويوركي آستين بالا زده تا واسطه شر شود و اين نزاع چندين دهه اي را به خيال خام خود به راحتي حل كند، به خاورميانه مي آيد، البته با همسرش و تا آنجا كه مي تواند گاوهاي شيرده خليج هميشه فارس را خوب مي دوشد و بعد با شمشير سعودي شان مي رقصد. دامادش«كوشنر» هم مي شود كارچاق كن تا دو سر اين معامله را به هم جوش بدهد.

وی ادامه داد: مصر و اردن به اسم تبادل اراضي رشوه مي گيرند و چك هاي نقد عربستان و امارات هم مي شوند ضمانت اجرا تا غيرت مسلماني و عربي خود را به حراج بگذارند. حتي اتحاديه اروپا و چين و ژاپن و كره جنوبي و ... هم پا پيش مي گذارند و با هم دور ميز منفعت طلبي جمع مي شوند تا براي فلسطينيان پلي معلق بين غزه و كرانه باختري بسازند.

مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان افزود: معامله اي كه بيش از نيم قرن وحشي‌گري، كودك كشي، تجاوز و تخريب اسرائيلي هاي غاصب را ناديده مي گيرد. نسخه ي ملت مظلوم فلسطین را براي هميشه می پیچد.

وی ابراز کرد: مدرسه علمیه ناصریه به عنوان اولین مرکز گردشگری اسلامی در کشور با فعاليت هاي مستمر و مناسبتي و با بهره مندی از طلاب زباندان و فعالان فرهنگی خودجوش برنامه های فرهنگی و هنری متنوع و مختلفی را در عرصه گردشگری مذهبی انجام داده است.

حجت الاسلام اخوان توضیح داد: این مرکز تبلیغ بین الملل با برپایی نمایشگاه، گفتگوی آزاد و صمیمی، تولید نرم افزار و محتوای دینی در تمام طول سال میزبان توریست های خارجی از سرتاسر دنیا می باشد.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه ها، استفاده و بكارگيري فعالين فرهنگي كه علاوه بر طلاب شامل دانش اموزان و دانشجويان مي شوند، گفت: در برنامه هاي مختلف از مشاركت آنها استفاده مي‌شود و يكي از اين برنامه ها نيز برگزاري كمپين ها و پويش هاي مناسبتي و موضوعي است.

مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان خاطرنشان کرد: گروه رسانه اي دست خط، وابسته به مركز گردشگري اسلامي ناصريه همزمان با روز جهاني قدس با برگزاري پويشي تعاملي به استقبال توریست های حاضر در ميدان امام رفت.

وی در پایان یادآور شد: جوانان اين گروه با پخش كليپ هايي در ارتباط با مظلوميت مردم مسلمان فلسطين و آخرين وقايع صورت گرفته و در ادامه گفتگويي دوستانه و آزاد در اين موضوع، به تبيين حقيقت واژگون جلوه داده شده مسئله فلسطين و روشنگري نسبت به پشت پرده‌ي معامله قرن پرداختند .گردشگران خارجي نيز با بيان نظرات و ثبت پيام خود به مردم فلسطين و جهانيان ابراز همدلي و همدري خود با مردم ستمديده ي فلسطين را اعلام كردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha