پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ احمد قبلان

حوزه/ شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان گفت: خداوند متعال از ما می خواهد با تمام وجود در راه خدا تلاش کنیم و با استبداد و مستکبران مخالفت کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان گفت: خداوند متعال از ما می خواهد با تمام وجود در راه خدا تلاش کنیم، با استبداد و مستکبران مخالفت کرده و در جهت تحقق حق در تمامی مسائل امت و ملت به ویژه مسئله قدس تلاش کنیم.

وی افزود: هر کس که در قبال قدس کوتاهی کند، دشمن خدا و دشمن امت است و کارمند و ابزار بی ارزشی در جهت ویرانی کشور ها از عراق تا سوریه، یمن و لیبی و غیر آن است و تمام این ها با اموال و تلاش عربی و اسلامی و در جهت اجرایی کردن پروژه ویرانگر آمریکایی انجام می گیرد که مبتنی بر کشتار اعراب و مسلمانان به دست خودشان است.

شیخ قبلان تصریح کرد: نشست های اسلامی و عربی و تمامی امثال آن باید به قدس و فلسطین برگردند و از آمریکا اعلام برائت کنند، نه اینکه در جهت خدمت به شیطان بزرگ و فرزند آن اسرائیل تلاش کند.

مفتی جعفری لبنان اشاره کرد: ما روز جهانی قدس را که امام خمینی آغاز گر آن بوده و آن را به عنوان مسئله محوری معرفی کردند برای رهبران کشور های عربی و مسلمانان یاد آوری می کنیم.

شیخ قبلان اشاره کرد: به حاضران در نشست سران در مکه می گوییم که در ماه خدا گرایش به سمت خداوند و رسولش و مؤمنین با صدور بیانیه های تحریک آمیز و دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام نمی گیرد، بلکه با بازگشت به برادری اسلامی و وحدت و همبستگی عربی و اسلامی است تا برای مقابله با معامله های آمریکایی صهیونیستی در کنار ایران بایستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha