پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد، تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و بازخوانی این اندیشه ها در بین نسل جوان را ضروری دانست و گفت: تبیین اندیشه های والای امام (ره) می تواند راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب باشد . باید این اندیشه ها در جامعه بویژه بین نسل جوان تبلیغ و تبیین شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسیبنی امروز در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت مراسم رحلت امام (ره) در دفتر امام جمعه با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: باید با اجرای باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تلاش کنیم ابعاد شخصیتی آن عالم فرزانه را در جامعه بویژه بین نسل جوان نهادینه کنیم .

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی والا و کم نظیر در مقابله با ظلم و استبداد و همچنین برقراری عدالت در جامعه بوده اند افزود:امسال نیز مردم ولایی ایران اسلامی در برگزاری باشکوه مراسم رحلت امام (ره) سنگ تمام خواهند گذاشت.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امام خمینی(ره) تاثیری عمیق و سرنوشت ساز بر تاریخ کهن ایران گذاشتند، خاطر نشان کرد: امام(ره) با ایجاد انقلابی اسلامی، اراده مردم و آئین آنها یعنی اسلام را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران متجلی کرد .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ویژگی های بارز شخصیتی امام خمینی(ره) گفت: ایمان، صبر، ساده زیستی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از ویژگی های بارز شخصیتی امام (ره) بود.

وی در پایان با بیان اینکه تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و بازخوانی این اندیشه ها در بین نسل جوان ضروری است، افزود: تبیین اندیشه های والای امام (ره) می تواند راهکاری موثر برای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب باشد که باید این اندیشه ها در جامعه بویژه بین نسل جوان تبلیغ و تبیین شود .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha