جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 ورود فرد مشکوک و مسلح در مسجد شیکاگو منجر به ارعاب نمازگزاران شد

حوزه/ تصاویر دوربین های امنیتی از مسجد شیکاگو نشان دادند فردی که خودش را یک پلیس بازنشسته معرفی کرد، با فریب نگهبان ورودی درحالی که اسلحه به همراه داشت به مسجد وارد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از cbs، تصاویر دوربین های امنیتی منتشر شده از مسجد شیکاگو در ایالات متحده نشان می دهند که روز چهارشنبه مردی مسلح درحالی که وانمود می کرده برای اقامه نماز می آید، از جلوی نگهبان مسجد عبور کرده و به داخل مسجد رفته است.

این فرد یکی از شلوغ ترین زمان ها یعنی شب های ماه رمضان را برای نفوذ به داخل مسجد انتخاب کرده، درحالی که صدها تن از نمازگزاران در داخل مسجد مکی در پارک آلبانی حضور داشته اند. به گفته شبیر پتال مدیر نیروهای امنیتی مسجد، وی خودش را یک افسر پلیس بازنشسته شیکاگو معرفی کرده و وارد مسجد شده است. او کلاه کوفی به سر داشته، کفش هایش را درآورده و درحالی که وانمود کرده می خواهد نماز بخواند، به وضوح برای کار دیگری به مسجد آمده است.

پتال به خبرنگاران گفت: خدای من! یک نفر با اسلحه در صف نمازگزاران بود. وی به وضوح مست بود و اسلحه به همراه داشت درحالی که 300 نمازگزار بالغ و 150 کودک در محوطه مسجد بودند.

این خبر به سرعت خبر به نمازگزاران رسید و سبب نگرانی و ارعاب جامعه اسلامی شد.

پتال افزود: من 4 ساعت پشت خط بودم، مردم واقعا نگران و ترسیده بودند.

گفتنی است بانیان مسجد گزارش حادثه را به پلیس اطلاع داده و از فرد مسلح خواستار ترک مسجد شدند. با این حال این فرد در ساعت 10:45 شب بعد به مسجد بازگشت و اصرار داشت به داخل مسجد بیاید که با مداخله نیروهای امنیتی و پلیس مواجه شد.

هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha