شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ مدرس حوزه و دانشگاه گفت: امروز بزرگترین تهدید برای مسلمانان زندگی حیوان سانی است و همه تلاش استکبار این است که این نوع زندگی را برای ما زیبا جلوه دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از مشهد، مریم معین الاسلام در جمع بانوان معتکف جامعه المصطفی العالمیه، در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی به تببین فتنه های آخرالزمان در کلام حضرت علی(ع) پرداخت و گفت: اولین فتنه در آخرالزمان این است که خونریزی مباح می شود و خون بشریت بدون آن که کسی اعتراض کند، ربخته می شود. نمونه این امر درباره فاجعه منا، کشتار ۳۷ نفر از شیعیان در عربستان و کشتار بی رحمانه در نقاط مختلف جهان است که توسط دولت های مستکبر صورت می گیرد.

وی در ادامه به زندگی حیوانی و حتی فراتر از حیوان در میان برخی از مردم دنیا اشاره کرد و افزود: این زندگی بدون قاعده است و به  هر سبکی که می خواهند زندگی کنند و از روابط نامشروع گرفته تا ازدواج انسان با حیوان و اشیا و...، از ویژگی های این زندگی به ظاهر انسانی است.

معین الاسلام با اشاره به اینکه استفاده و بهره برداری ناصحیح از فضای مجازی می تواند در جامعه اسلامی این نوع سبک زندگی بی قاعده را ترویج کند .

استاد حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه امروز بزرگترین تهدید برای بشر، زندگی حیوان سانی است، ابراز کرد:  همه تلاش استکبار این است که این نوع زندگی را  برای ما زیبا جلوه دهد.

وی خطاب به بانوان طلاب معتکف گفت: باید تمرین کنیم که سبک زندگی الهی پیدا کنیم و نگذاریم دشمن با ترویج شیوه های غلط ، ما را به اسارت خود در بیاورد.

معین الاسلام افزود: راه نجات از دسیسه ها و فتنه ها در آخرالزمان عمل به وحدت و آیه شریفه «و اعتصموا بحبل الله جمیعا» است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha