جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تشییع باشکوه پیکر شهید حجت‌الاسلام خرسند در کازرون

حوزه/ پیکر مطهر شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند، پس از تشییع باشکوه و به یادماندنی مردم وفادار و انقلابی، در گلزار شهدای سیدمحمد نوربخش شهرستان کازرون به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کازرون، پیکر مطهر شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند، دقایقی قبل، پس از تشییع باشکوه و به یادماندنی مردم وفادار و انقلابی، در قطعه 4 گلزار شهدای سیدمحمد نوربخش شهرستان کازرون، در جوار شهدای والامقام، در دل خاک آرام گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس نماز را بر پیکر امام جمعه شهید کازرون اقامه کرد.

مراسم ختم و سومین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسند، فردا یکشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۹عصر، در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار می‌شود.

مراسم هفتمین روز شهادت این شهید بزرگوار نیز همزمان با مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) روز سه شنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مصلای کازرون برگزار خواهد شد.

 

نحوه شهادت امام جمعه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام‌جمعه کازرون، ساعت 3 و نیم بامداد ۲۳ رمضان، پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط قاتل مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده و علی رغم تلاش تیم پزشکی به شهادت رسید.

قاتل که حمید درخشنده نام دارد، ساعت 12 ظهر 8 خرداد ماه طی يك عمليات پليسي، در مخفيگاهش در شهرستان كازرون شناسايي و با انجام يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

 

عضویت قاتل در گروه های انحرافی

براساس گفته حجت الاسلام محمود صحرایی، مدیر حوزه علمیه کازرون، قاتل جزو گروه های انحرافی مهدویت بوده و با روحانیون مشاجره و بیان می کرده که آنان مانع ظهور امام عصر(عج) شده اند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha