جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترس اسرائیل از جنگ

حوزه/ نویسنده اسرائیلی روزنامه عبری زبان "یدیعوت احرونوت" تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در جنگ آتی چه در غزه یا لبنان یا هر دو جبهه، قطعا پیروز نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "رون بن یشای" نویسنده اسرائیلی اظهار داشت که جنگ آتی در شرایطی به پایان می‌رسد که ارتش قادر به بازدارندگی نخواهد بود و آرامش پس از جنگ آینده تنها برای چند سال برقرار خواهد بود، زیرا "اسرائیل" قادر نخواهد بود دشمنان خود را شکست دهد.

بن یشای عنوان کرد که یکی از دلایل عدم پیروزی رژیم صهیونیستی در جنگ آینده، ترس و نگرانی از متحمل شدن خسارت‌های سنگین است، زیرا مسئله کشته و زخمی شدن نظامیان ارتش، عاملی مهم و اساسی در تصمیماتی است که مسئولان این رژیم اتخاذ می‌کنند.

وی همچنین اشاره کرد که ترس از اسارت نظامیان اسرائیلی، یکی دیگر از دلایل عدم پیروزی ارتش در نبردهای آتی است، زیرا اسارت نظامیان اسرائیلی یکی از نشانه‌های پیروزی مقاومت به شمار می‌رود.

بن یشای مسئله سیاست را سومین دلیل برای عدم پیروزی ارتش صهیونیستی برشمرد و تاکید کرد که برخی وزرای اسرائیلی تصمیمات اتخاذ شده در کابینه امنیتی را به بیرون درز می‌دهند و دشمنان رژیم صهیونیستی از این راه به طرح‌ها و برنامه‌های این رژیم برای جنگ پی می‌برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha