پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات اعضا شورا موسسه فرهنگی، تبلیغی سراج همدان

حوزه/ یازدهمین دوره انتخابات اعضا شورا، مدیر و بازرس موسسه فرهنگی، تبلیغی سراج همدان، با حضور جمعی از مبلغان این گروه تبلیغی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان یازدهمین دوره انتخابات اعضا شورا، مدیر و بازرس موسسه فرهنگی، تبلیغی سراج همدان، شب گذشته با حضور جمعی از مبلغان این گروه تبلیغی برگزار شد.

در این انتخابات که 11 نفر از جمع حاضر برای حضور در شورا کاندیدا شدند، در نهایت از مجموع 55 برگه رای ماخوذه حجج الاسلام ارتقایی، عباسی، بطحائیان، طاهری و اجاقی به عنوان اعضا اصلی موفق به کسب آرا لازم شدند.

حجج اسلام آقا میرزایی و ملیحی نیز به عنوان اعضا علی البدل موسسه فرهنگی، تبلیغی سراج انتخاب شدند که در صورت انصراف یکی از اعضا اصلی، این افراد به عضو اصلی تبدیل خواهد شد.

پس از رای گیری اعضای شورا، نوبت به انتخاب مدیر و بازرس موسسه رسید و با توجه به انصراف سایر اعضا در بحث مدیریت، حجت الاسلام بطحائیان به عنوان مدیر این مجموعه معرفی شد.

در انتخابات بازرس نیز از بین 4 کاندیدا، حجت الاسلام ملیحی با کسب بیشترین رای ماخوذه به عنوان بازرس موسسه سراج معرفی شد.

 

حجت الاسلام مرتضی عزیزی بازرس دوره قبل گروه تبلغی سراج در سخنانی گفت: بعد از حضور حجت الاسلام ارتقایی در موسسه سراج، توانستیم موفقیت های زیادی را در استان کسب کنیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح محراب سبز، حضور در مدارس در طول سال تحصیلی و در مناسبت های مختلف از جمله برنامه های سال گذشته بوده است.

حجت الاسلام عزیزی با بیان این که در بحث غدیر و ایام فاطمیه، با فعالیت های گروه سراج حرکت خوبی در سطح استان  انجام شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا حدودی غبار محرومیت را از این ایام زدوده ایم.

وی در پایان تاکید کرد: از ارائه طرح ها و پیشنهادات مختلف نباید غافل شویم و هر کاری در جهت رشد موسسه می توانیم باید انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha