جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 494002
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
تجليل از دختران روزه اولی در نجف آباد

حوزه/ مراسم انس با قرآن و تکریم ۲۵ نفر از روزه اولي‌هاي كانون‌های فرهنگی و هنری روستایی شهرستان نجف آباد با حضور قاري برتر كشوری مهدي كهكشان، در نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف آباد، مراسم انس با قرآن و تجلیل از دختران روزه اولی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستایی شهرستان نجف آباد، عصر روز شنبه 11 خرداد در مسجد حضرت ولی عصر (عج) نجف آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا محمدامین معینی نفر برتر حفظ و قرائت قرآن شهرستان نجف آباد به تلاوت قرآن پرداخت، سپس اجرای همخوانی توسط گروه تواشیح بشری، انجام شد، در ادامه مهدی کهکشان قاری ممتاز کشوری و نفر برگزیده مسابقات «مدهامتان» تلاوت قرآن داشت؛ سپس 25 نفر از دختران منتخب روزه اولی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستاهای حاجی آباد، رحمت آباد و فیلور با اهدای هدیه، تجلیل شدند و مراسم با پذیرایی افطار از این عزیزان به پایان رسید.

 محمد قانعی‌فر مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ویژه نجف آباد در حاشیه این مراسم گفت: هرساله یک محفل انس با قرآن، تحت عنوان اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان، برای کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان انجام می‌گیرد که امسال در این محفل، علاوه بر برنامه‌های قرآنی از دختران منتخب روزه اولی کانون‌های روستایی شهرستان نجف آباد نیز تجلیل شد. 
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha