چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ جامعه روحانیت کازرون در نامه ای به مقام معظم رهبری آورده اند: پیام پرمعنا و بلند حضرتعالی در شرایطی که شبهه ها و بداخلاقی های موجود، فرزندان شما را بیمناک جابجایی شهید و جلاد کرده بود همچون همیشه، روشن گر ذهن ها، هدایت کننده قلب ها و از بین برنده غبارهای فتنه گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، جامعه روحانیت کازرون در نامه ای به مقام معظم رهبری، از پیام تسلیت معظم له به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسند قدردانی کردند.

متن نامه بدین شرح است:

باسمه تعالی

محضر مبارک و سراسر نور ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شجره طیبه روحانیت، از دیرباز در صف اول ایثار و جانبازی در راه حفظ ارزش ها و آرمان های دینی بوده و در این راه،  بزرگانی را  تقدیم به اسلام عزیز کرده است. روحانیت انقلابی نیز، تحت هدایت های امام گونه حضرت امام خمینی(ره) و حضرتعالی همواره تلاش جهت عمومی سازی گفتمان اسلام ناب را وجهه همت خود قرار داده و در این راه از بذل تمامی سرمایه های مادی و معنوی خود کوتاهی نکرده است.

اکنون که پس از گذشت سال ها از روزهای جهاد و شهادت، بار دیگر محراب و منبر جمعه، معراج فرزندی از سرآمدان این گفتمان انقلابی شده است، به درستی این راه، ایمانی دوچندان و قلبی مطمئن یافته ایم.

پیام پرمعنا و بلند حضرتعالی در شرایطی که شبهه ها و بداخلاقی های موجود، فرزندان شما را بیمناک جابجایی شهید و جلاد کرده و تلاش های فراوان و فداکاری های شبانه روزی این شهید سعید را آماج ناجوانمردی های تلخی قرار داده بود، همچون همیشه، روشن گر ذهن ها، هدایت کننده قلب ها و از بین برنده غبارهای فتنه گردید.

بر همین اساس، برخود فرض میدانیم که مراتب سپاس فراوان را از محبت مقتدای مان ابراز داشته و بار دیگر ضمن بیعت مجدد با آن آرمان ها و گفتمان ها، با پای فشاری بیش از پیش خود بر بایسته های اسلام ناب و انقلابی به رهبری معظم له، طول عمر حضرتعالی را از خداوند منان درخواست نماییم.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

جامعه روحانیت شهرستان کازرون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha