چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت السالام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تشییع جنازه باشکوه امام جمعه شهید شهرستان کازرون نشان دهنده علاقه مردم به روحانیت و این شهید عزیز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در مسجد محمد رسول الله (ص) در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: دشمنان افرادی را به عنوان مزدور اجیر کرده و آنها را شستشوی مغزی داده اند تا روحاینت مبارز و مجاهد را از میان بردارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روحانیت حقیقی با دشمنان اسلام سرستیز داشته و به همین جهت استکبار جهانی و جهانخواران می خواهند این چراغ های هدایت را خاموش کنند ولی به اهداف شوم و تفرقه انگیز خود نرسیده اند، چرا که ملت ایران بارها در عرصه های مختلف ثابت کرده که پیوند ناگسستنی با روحانیت دارند.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه شهید کازرون، بیان کرد: شهید حجت الاسلام خرسند سه بار در دوران دفاع مقدس مجروح شده بود و به درجه جانبازی نائل شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: تشییع جنازه باشکوه امام جمعه شهید شهرستان کازرون نشان دهنده علاقه مردم به روحانیت و این شهید عزیز بود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha