پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رحمانی سبزواری

حوزه/ نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی مهم‌ترین حربه دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی در جامعه ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی سبزواری، نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در نشست بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی، با اشاره به نقشه ها و هجمه های دشمنان در زمینه ترویج بی حجابی و بدحجابی در جامعه اسلامی، اظهار کرد: دشمن پس از شکست در عرصه جنگ سخت و نظامی، تمرکز و توان خود را به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی معطوف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ سخت نتوانست نظام و انقلاب را به عقب براند، ولی در جنگ نرم با هدف تغییر افکار عمومی با تمام توان وارد میدان شده تا جامعه ما را از ارزش‌های دینی به لذت‌گرایی سوق دهد؛ یعنی سبک زندگی اسلامی را تغییر دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری با اشاره به اینکه مبنای سبک زندگی اسلامی ما دینی است ولی سبک زندگی غربی دارای مبنای اصالة الذة است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند مبانی سبک زندگی ما را تغییر داده و جامعه ما را به سمت سبک زندگی غربی هدایت کند.

وی با بیان اینکه بیشترین تلاش دشمن در این راستا تغییر دادن افکار جوانان ما است، اضافه کرد: زیرا اگر جوانان ما از سبک زندگی اسلامی دور شدند و به سبک زندگی غربی گرایش یابند قطعاً انقلاب به انتها می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری با اشاره به اینکه تغییر افکار عمومی هدف اصلی دشمن است، اظهار کرد: کافی است که جوانان جامعه ما ارزش‌های اسلامی را کنار گذاشته و اصالة الذة را اصل بدانند در این صورت باید کار انقلاب و نظام را تمام شده بدانیم.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته دشمن برای دستیابی به این هدف از 42 کانال وارد این معرکه شده‌ است، افزود: مهم‌ترین این طرق ترویج مسئله بی‌عفتی، بی‌حجابی، الواط پروری و شرور پروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha