جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست اعضای  بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید توجه داشت که عفاف و حجاب مختص بانوان نیست و مردی که عفت چشم و زبان ندارد هم باید اصلاح شود، از این رو نباید تنها بر روی بانوان متمرکز شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست بنیاد عفاف و حجاب استان، با تجلیل از فعالیت های این بنیاد در خراسان شمالی، اظهار کرد: عفاف و حجاب بنیاد تازه تأسیسی است که به صورت خودجوش و جهادی فعالیت کرده و دغدغه های مرتبط با حجاب و عفاف را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب به صورت خودجوش فعالیت کرده و از جایی حمایت مالی نمی شود، افزود: باید این بنیاد بازوی توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد تا در این راستا شاهد موازی کاری نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به لزوم اهتمام ویژه به عفاف و حجاب کارمندان در ادارات، اظهار کرد: در ادارات باید فعالیت های مرتبط با عفاف و حجاب را به صورت جدی تر انجام دهیم.

وی افزود: توجه و اهتمام نسبت به عفاف و حجاب را ابتدا باید از ادارات شروع کنیم؛ زیرا به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که در ادارات ما عفاف و حجاب رعایت نشود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه در مدارس هم باید معلمان دغدغه بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: خود معلمان باید عفاف و حجاب مناسب داشته باشند تا الگوی مناسبی برای دانش آموزان باشند.

وی تصریح کرد: ابتدا باید در ادارات عفاف و حجاب بین مرد و زن رعایت شود تا پس از آن به جامعه تسری یابد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: باید توجه داشت که عفاف و حجاب مختص بانوان نیست و مردی که عفت چشم و زبان ندارد هم باید اصلاح شود؛ از این رو نباید تنها بر روی بانوان متمرکز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha