پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت ‌الاسلام سید محمد محسن حسینی‌پور، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ جلسه شورای مركزی جامعه روحانيت استان يزد با حضور آيت‌الله ناصری نماينده ولی‌فقيه و امام جمعه يزد، جمعی از طلاب يزدی ساكن قم، فعالان تبليغی يزد و ساير اعضا در دفتر امام جمعه يزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد،  جلسه شورای مركزی جامعه روحانیت استان یزد با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، جمعی از طلاب یزدی ساكن قم، فعالان تبلیغی یزد و سایر اعضا در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.

حجت ‌الاسلام سید محمد محسن حسینی‌پور، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: شركت ‌كنندگان در این جلسه نظرات خود را در رابطه با مسایل مختلف به صورت صریح بیان کردند كه بیان دغدغه‌های فرهنگی و تبلیغی یزد، پرهیز از نقدهای تخریب‌آمیز، لزوم ارائه راهكار در قبال نقادی، لزوم ارتباط حوزه علمیه استان با فارغ‌التحصیلان حوزوی ساكن قم، استفاده از ظرفیت‌ اردوهای راهیان نور و … از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: پس از بیان دیدگاه‌های طلاب آیت ‌الله ناصری امام جمعه یزد، حجج اسلام شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، زارع‌زاده مدیركل اوقاف و امور خیریه و حسینی كوهستانی مدیر كل تبلیغات اسلامی استان به بیان دیدگاه‌ها و پاسخ به مطالب مطرح شده پرداختند.

حجهت الاسلام حسینی‌پور اظهار داشت: در این نشست مدیر حوزه علمیه استان یزد آماری از حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش، بازدید‌های دوره‌ای از طلاب با حضور در منازل آنها، رشد معمم شدن طلاب و جایگاه ویژه علمی و انقلابی حوزه علمیه استان یزد بیان کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در پایان اظهار داشت: با توجه به نتایج مثبت جلسه و استقبال حاضرین و مسئولین از آن، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیك جلسات بیشتری با حضور عزیزان داشته باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha