جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که امروز نیاز جامعه به اندیشه های والای امام راحل بیش از هر زمان دیگری است، تصریح کرد: باید افکار و اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیشتر در جامعه امروز نهادینه و گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان دانست.

وی با بیان این که با بیان این که ملت بزرگ ایران بار دیگر ثابت کردند که با قدرت از آرمان های فلسطین دفاع خواهند کرد، افزود: حضور هر ساله ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی و آمریکا می اندازد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که دشمنان ملت ایران به خیال خام خود فکر می کردند که حضور این مردم در راهپیمایی امسال روز قدس کمرنگ خواهد بود، ادامه داد: اما ملت ایران ثابت کردند در مسائل مهم و اصولی انقلاب با کسی تعارف ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مشکلات و سختی ها هیچ گاه مانعی برای حضور ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب ایجاد نکرده است، گفت: ملت بزرگ ایران علیرغم مشکلات بسیار اقتصادی، بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که با این حضور بی نظیر مردم، طرح و توطئه معامله قرن شکست خواهد خورد، بیان داشت: این توطئه مثلت آمریکایی، اسرائیلی و سعودی از همان ابتدا شکست خورده بوده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امت اسلامی و ملت های آزادی خواه جهان نباید بگذارند که توطئه آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب در خصوص مسأله فلسطین محقق شود، خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان جهان به ویژه علمای اسلام باید در این خصوص موضع گیری قاطع و شفاف تری داشته باشند.

امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امام خمینی(ره) در طول دوران مبارزات نهضت با اقتدار در برابر نظام های سلطه گر ایستادند، گفت: رمز پیروزی امام راحل نیز همین ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا و ایادی آنها بوده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امام راحل بدون هیچ قدرت نظامی و پشتوانه مادی در برابر زورگویان عالم ایستادند و از اسلام ناب و انقلاب دفاع کردند، افزود: امروز نیز مقام معظم رهبری با قدرت در برابر آمریکای جنایت کار و زیادی خواهی های آنها ایستاده اند.

وی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه در برابر زورگویی های آمریکا عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: هر گونه عقب نشینی در برابر فشارها و زیاده خواهی های دشمن موجب فشار بیشتر آنها بر ملت ایران خواهد شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که آمریکایی ها فکر می کنند با تهدید، تحریم و فشار می توانند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کنند، افزود: به طور حتم سیاست های آمریکایی ها در برابر ملت بزرگ ایران شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه سخنان خود با تأکید براین که امروز نیاز جامعه به اندیشه های والای امام راحل بیش از هر زمان دیگری است، خاطرنشان کرد: باید افکار و اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیشتر در جامعه امروز نهادینه و گسترش پیدا کند.

وی به تلاش مذبوحانه برخی ها برای تحریف در اندیشه های امام راحل اشاره کرد و گفت: امروز باید از همه ظرفیت های موجود به منظور بسط و گسترش اندیشه های امام راحل در ابعاد مختلف بهره گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha