پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور امام جمعه بیرجند در منزل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج محمودرضا جمع آور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان استانی با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام حاج محمودرضا جمع آور از جانبازان دوران دفاع مقدس، درگذشت این روحانی مجاهد را به خانواده او تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، شب گذشته به همراه جمعی از مسئولان استانی با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام  حاج محمودرضا جمع آور از جانبازان دوران دفاع مقدس، درگذشت این روحانی مجاهد را به خانواده او تسلیت گفت.

وی در این مراسم گفت: در آستانه سالگشت رحلت امام خمینی(ره) هستیم و اکنون نیز پس از 40 سال چه در ایران و چه در کشورهای دیگر سالگشت امام خمینی(ره)، احیای جدید تفکر امام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در راه حق، از ادعا تا شعار و تحمل واقعیت‌ها فاصله است، زیرا در راه حق مشخص نیست که اگر تحت شکنجه قرار بگیریم پای آن می ایستیم یا خیر.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه چهره های واقعی افراد پس از آزمایش ها نشان داده می شود، تصریح کرد: در راه خدا مشکلات فراوانی وجود دارد؛ پیغمبران همواره در اذیت بودند اما در عین حال برگ برنده مال پیغمبر آخرالزمان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: حجت الاسلام جمع آور کسی بود که در این دوره چه آزمایش هایی داد و برای همه الگو بود و خدا بر درجات ایشان بیفزاید؛ آن چیزی که برای ایشان مطرح بود و بر روی آن حساب می کرد انجام وظیفه و تکلیف الهی با تمام تواضع، ایمان و اخلاق بود.

وی با اشاره به اینکه ما که عمرمان را ضایع کردیم و حسرت می خوریم، اما امیدواریم که خداوند ما را مورد شفاعت به این شهدا و ایثارگرا ن و آزادگان و خانواده معظم قرار دهد، گفت: خانواده ها در کنار این جانبازان تحمل می کنند و اقوام و فامیل نیز برای رضای خدا مشکلات را به دوش می کشند لذا این ها شخصیت هستند.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha