پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد داداش اده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: باید شخصیت برجسته امام بازشناسی و اهداف والای ایشان جهت تحقق و به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب، برای نسل کنونی و آینده کشور بازگو و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد داداش زاده امروز در مسجد حاجی خان در مراسمی که به مناسبت ارتحال ملکوتی امام امت برگزار شده بود، اظهار داشت: امام خمینی بدون اتکا به هیچ قدرت مادی توانست انقلاب اسلامی را در مقابل رژیم شاه که همه قدرت‌های دنیا آن را پشتیبانی می‌کردند، به پیروزی برساند و به همین دلیل تمام اندیشمندان و سیاستمداران دنیا از امام خمینی (ره) بعنوان ابرمرد قرن یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: امام راحل با تاکید بر وحدت مسلمین جهان، ملت‌های تحت سلطه‌ را بیدار و آگاه ساخت و روحیه ایستادگی و مقاومت را به مردم دنیا یاد داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی به اثرات پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بازیافتن عزت مستضعفین جامعه که در دوران پهلوی از هیچ حقوقی برخوردار نبودند، قطع شدن دست استعمارگران از منابع طبیعی، ثروت‌های خدادادی و معادن غنی ایران و تعلق گرفتن آن به ملت ایران، هویت پیدا کردن ایران و ایرانی در دنیا، تبدیل ایران به یک کشور تولید کننده و صنعتی در دنیا و پیشرف علمی و صادر کننده علم به کشورهای دنیا از جمله فواید پیروزی انقلاب اسلامی در این چهل سال بود.

وی در خصوص شخصیت والای امام خمینی (ره) بیان داشت: باید شخصیت برجسته امام بازشناسی و اهداف والای ایشان جهت تحقق و به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب، برای نسل کنونی و آینده کشور بازگو و تبیین شود.

حجت‌الاسلام داداش زاده در پایان یادآور شد: وجود امام خامنه‌ای یک نعمت بزرگ برای ملت قدرشناس ایران است که بعد از امام راحل سکان کشتی انقلاب اسلامی را به دست گرفتند و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha