پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام سرایی گفت: امروز متاسفانه عده‌ای به راحتی در آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را اجرا می‌کنند و از آشنایی دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی و دشمن‌شناسی به بهانه دوری مدارس از سیاست‌بازی جلوگیری می‌کنند و نباید در برابر این خیانت‌ها سکوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز در جمع طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه اظهار داشت: اگر به وعده الهی یقین داریم ومی‌خواهیم انقلاب استوار بماند باید با تمام توان از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و در این راه از هزینه دادن هراسی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مراکز فرهنگی از جمله حوزه و دانشگاه باید نقش اصلی را ایفا کنند و مقالات و پایان‌نامه‌های حوزه به سمت تحلیل و تبیین بیانیه  پیش برود. حوزه رسالت دارد با تربیت طلاب انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب را عملی سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: روحانیت و حوزه رسالت خود را به انجام رسانده است؛ برخی مدارس علمیه در زمان جنگ کاملاً تعطیل شده و طلاب در عملیات‌ها حضور می‌یافتند و طلبه چهارده ساله به راحتی یک گردان 400 نفره را فرماندهی می‌کرد.

وی بیان داشت: امروز متاسفانه عده‌ای به راحتی در آموزش و پرورش سند 2030 را اجرا می‌کنند و از آشنایی دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی و دشمن‌شناسی به بهانه دوری مدارس از سیاست‌بازی جلوگیری می‌کنند و نباید در برابر این خیانت‌ها سکوت کرد.

حجت الاسلام سرایی افزود: عمل به وظیفه و رسالت موجب پیروزی و تحقق وعده الهی خواهد شد و همان گونه که در چهل ساله گذشته با تمام فشارها در مقابل دشمن ایستادیم و خدای متعال ملت ایران را پیروز کرد، امروز هم اگر از منویات امامَین انقلاب پیروی کنیم، قطعا وعده الهی محقق شده و پیروز می‌شویم و هرگونه سستی در این زمینه پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

وی، تبدیل تهدیدات به فرصت را مهم‌ترین هنر امام امت عنوان کرد و گفت: هنر امام خمینی(ره) این بود که تهدیدات، جنگ، ترور 18 هزار نفر به دست منافقین، تحریم‌ها و دشمنی‌های دنیا بر علیه ایران را به فرصتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تبدیل کرد و جنگی که قرار بود کشور و انقلاب را نابود کند به فرصتی برای از بین بردن ابهت دو قدرت جهانی و صدور انقلاب به دنیا تبدیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دشمنی امروز دشمن با انقلاب بخاطر خصوصیات ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار و دفاع از مستضعفین عالم انقلاب است و انقلاب اسلامی چهل سال است بدون خیانت به آرمان‌های خود مسیر و اهداف خود را دنبال کرده است.

وی ادامه داد: دیوانگی رئیس جمهور آمریکا بیش از بوش نیست، در زمان اصلاحات رئیس جمهور وقت به تمامی زیر مجموعه‌های خود بخشنامه کرده بود که کسی سخنرانی علیه آمریکا را ندارد، اما ملت ایران راه انقلاب را ادامه داده و دشمن را مایوس کردند و امروز هم مقاومت تنها راه ملت ایران است و هرگونه کوتاهی در برابر دشمن خیانت به آرمان‌های انقلاب است.

حجت الاسلام سرایی در پایان با اشاره به عدم عکس‌العمل‌ها روزه‌خواری علنی در گفت: متاسفانه امروز دشمن به دنبال تقدس‌زدایی از مقدسات دینی است و روزه‌خواری علنی در سطح شهر و عدم عکس‌العمل به این مسئله دشمن را در پیش‌برد اهداف خود کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha