سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از فعالان امور قرآنی و فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، امروز در مسجد محمد رسول الله (ص)، ضمن قبولی طاعات و عبادات بر حضور جدی و باشکوه در نماز عید سعید فطر تاکید کرد و گفت: در روز عید فطر و با حضور باشکوه مردم مومن و متدین استان قزوین، نماز عید فطر باشکوه و بی نظیری در استان خواهیم داشت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان به سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی پرداخت و گفت: امام خمنیی (ره) ویژگی های زیادی داشتند که مجموعه آنها موجب تحقق انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا و توکل کردن به قدرت بی منتهای الهی به این شخصیت برجسته و بی نظیر اقتدار داد و مردم او را به عنوان نماینده دین پذیرفتند، افزود: اعتماد به نیروهای مومن و انقلابی، امام به عنوان مقدمه انقلاب اسلامی شاگردان زیادی را تربیت کردند تا به واسطه حضور آنان و هدایتشان انقلاب اسلامی ایجاد شده و ادامه پیدا نماید.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی با بیان اینکه تشکیل شورای انقلاب اسلامی نمونه ای از تربیت شدگان مکتب امام (ره) بود، خطارنشان کرد: یکی از آموزه های مهم امام خمینی (ره) اعتماد به معاد و روز قیامت بود و این اعتماد مردم را در صحنه ها حفظ کرد و موجب شد از ایثار جان و مال خود نهراسیده و در صحنه ها حضور پیدا کنند.

در پایان این مراسم از فعالین قرآنی وفرهنگی حوزه علمیه خواهران قزوین تجلیل گردید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha