جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام ملیحی گفت: سخنران اصلی مراسم چهلمین روز شهادت شهید قاسمی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور خواهد بود که در این روز به شهر همدان سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین روز شهادت حجت الاسلام قاسمی اظهار داشت: حضور مردم دارالمومنین همدان در مراسم تشییع شهید قاسمی نشان داد که همانند گذشته روحانیت ملجاء و پناهگاه مردم است و امکان جدایی این قشر با مردم وجود ندارد.

وی افزود: مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید عزیز با حضور پرشکوه مردم برگزار شد و جمعیت بسیار زیادی برای اعلام همدردی با خانواده ایشان در این مراسم ها حاضر شدند.

حجت الاسلام ملیحی با تاکید بر این که یاد شهید قاسمی همیشه زنده است، اظهار داشت: برگزاری ده ها مراسم یادبود، ساخت چند مستند از این شهید و نصب تصویر شهید قاسمی در محلی که به شهادت رسید و گلباران ان از جمله اقداماتی بود که در این مدت صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت مراسم چهلم حجت الاسلام قاسمی گفت: سخنران اصلی مراسم چهلمین روز شهادت شهید قاسمی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور خواهد بود که در این روز به شهر همدان سفر خواهند کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به تاریخ و مکان برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: این مراسم در روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و طلاب حوزه‌های علمیه در حسینیه امام خمینی (ره)برگزار خواهد می‌شود.

وی در پایان یادآور شد:‌ دشمنان بدانند با هر خونی که پای درخت تنومند اسلام و انقلاب ریخته می‌شود حوزه‌های علمیه بالنده‌تر از گذشته می‌شوند و در این راستا در این مراسم مطابق با تدبیر مدیریت حوزه علمیه همدان، ۴۰ نفر از طلابی که شرایط عمامه گذاری را دارند نیز به لباس روحانیت ملبّس می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha