جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: عید سعید فطر جشن پیروزی و خودسازی بندگان الهی پس از یک ماه روز داری و تهذیب نفس است .

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر عید عبادت و بندگی اظهار داشت: عید سعید فطر روز شادمانی و شکرگزاری بندگان برای رسیدن به تهذیب نفس و خودسازی است .

وی با بیان اینکه روزه از الطاف پروردگار و عبادتی ناب برای بازگشت به احول خویشتن است، افزود: عید فطر عید بازگشت انسان به فطرت خویش و تلاش بندگان در راستای خودسازی و کمال و سعادت است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه عید فطر جشن زنده شدن دوباره انسان است، خاطرنشان کرد: عید فطر عید نمایش بندگی خاصانه و اتحاد و همدلی مسلمانان جهان است .

اقامه نماز عید فطر در نقاط مختلف لرستان

حجت الاسلام مهدوی امین در ادامه از برگزاری نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان لرستان خبر داد و گفت: نماز عید در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با حضور آحاد مردم مومن و خداجو با حضور مبلغان برگزار خواهد شد و در این راستا برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر تمهیدات لازم صورت گرفته است .

وی در پایان یادآور شد: نماز عید سعید فطر در خرم آباد ساعت 8 صبح روز عید به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha