پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی خالقی

حوزه/ مولوی خالقی با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین امام خمینی(ره) گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای، یک هدیه الهی بود.

مولوی عبدالعزیز خالقی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی، گفت: امام(ره) به جهانیان فهماند که انسان دارای شرافت است؛ شخصیت و زندگی امام راحل(ره) برگرفته از زندگی و رهنمودهای ائمه بود و با تربیت شاگردانی، زمینه پیام رسانی اسلام به بشریت را فراهم کرد.

مولوی خالقی با تاکید بر شناخت مردم از اندیشه های امام، ادامه داد: معمار کبیر انقلاب دارای ایمانی قوی و اعتقادی راسخ بودند و مجاهدت های ایشان برای نجات مسلمانان از ظلم و ستم بر کسی پوشیده نیست.

این روحانی اهل سنت در ادامه با اشاره به شخصیت امام خامنه ای تصریح کرد: امام خامنه ای یکی از شاگردان خلف امام و همیشه همراه ایشان بودند .

مولوی خالقی با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین امام خمینی(ره)، گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای، یک هدیه الهی بود.

وی ادامه داد: اگر امروز فرمایشات مقام معظم رهبری که پیش بینی های درستی را از اهداف دشمنان دارند، اجرا کنیم مطمئنا به راه حل مشکلات دست پیدا خواهیم کرد.

استاد حوزه گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه تأکید دارند که آمریکایی ها مورد اطمینان نیستند، چون آمریکا به دنبال منافع خودش است و امروز نیز به دنبال آن است که ما با آنان مذاکره کنیم، لذا با توجه بر این که به تعهدات پایبند نیستند، نمی شود به آنان اعتماد کرد و باید در برابر ظلم های آنان بایستیم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha