جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رحلت امام خمینی(ره)

حوزه/ امام جمعه و استاندار سمنان در پیام مشترکی اعلام کردند: امام خمینی (ره) که تاریخ ایران زمین هیچگاه به بزرگی او بر خود ندیده، مجاهدان جهان به عنوان سلسله جنبان نهضت های انقلابی تاریخ معاصر می شناسند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، با انتشار پیام مشترکی سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: ۱۴ خرداد هر سال، روز وداع با بزرگ مردی است که شعله رهایی و آزادگی را در وجودمان بر انگیخت و شب تار و ظلمانی مان را به سپیده دل انگیز رهایی پیوند زد.

در این پیام همچنین آمده است: اسطوره ای که در کلامش امید موج می‌زد و در سیمای نورانیش اقتدار حاکم بود؛ آزاد مردی بی مانند که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

این پیام افزود: اکنون که سی سال از رحلت جانگداز پیر و مراد ملت ایران می‌گذرد باز هم می‌توان عطر وجودش را که درآمیخته با عطر شهیدان قیام الهی ۱۵ خرداد است از تمام ایران استشمام نمود و در جای جای وطن، نام و نشانی از او را یافت.

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار سمنان می خوانیم: درود و سلام ما نثار روح بلند پیشوایی باد که تاریخ ایران زمین هیچگاه به بزرگی و افتخار و آرامش او بر خود ندیده و تمامی مجاهدان و آزادی خواهان عالم، فارغ از هر دین و مذهب و آئین و عقیده‌ای، بر بزرگی و قدرتش اذعان داشته و ایشان را به عنوان سلسله جنبان نهضت‌های انقلابی تاریخ معاصر می‌شناسند.

در انتهای این پیام آمده است: این‌جانبان با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی رهبر کبیر و فرزانه ایران اسلامی و شهدای مظلوم قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود بار دیگر بر تداوم راه و خط امام و مقام معظم رهبری تاکید نموده و عزت و سرافرازی بیش از پیش ملت قهرمان و مؤمن ایران اسلامی و استان سمنان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha