جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمدی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کاشان گفت: همان طور که امام(ره)، انقلاب را با اراده های پولادین مردم به وجود آورد، امروز هم مقام معظم رهبری با وجود پیوند ناگسستنی با مردم، انقلاب را به پیش می برد.

حجت الاسلام شمس الدین احمدی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان به نقش مقام معظم رهبری در صیانت از انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری با بصیرت، آگاهی  و دانایی اجازه ندادند ذره ای به  آرمان های انقلاب و امام صدمه ای وارد شود.

 وی، با بیان اینکه اسلام ناب محمدی اسلام سازش با استکبار جهانی نیست، بلکه مدافع مظلومان جهان است، اعتقاد به وعده های الهی و اعتماد به مردم را از اصول مدیریتی امام(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: همان طور که امام(ره)، انقلاب را با اراده های پولادین مردم به وجود آورد، امروز هم مقام معظم رهبری با وجود پیوند ناگسستنی با مردم، انقلاب را به پیش می برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کاشان، حمایت از محرومان و مستضعفان جهان و استکبار ستیزی را از اصول مدیریتی امام(ره) و مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: ملت های مظلوم جهان با تاسی از انقلاب اسلامی ملت ایران، محکم مقابل زورگویان جهان ایستاده اند و تمام نقشه های دشمنان را  یکی پس از دیگری خنثی می کنند.

حجت الاسلام  احمدی به شکست استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی ایران، علیرغم هزینه های فراوان اشاره کرد و ابراز داشت: همان طور که امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دولتمردان آمریکا اعتماد نداشت، امروز هم  امام خامنه ای هیچ گونه اعتمادی به استکبار جهانی ندارد.

وی، استقلال طلبی و رد سلطه مستکبران و وحدت امت اسلامی را از دیگر اصول امام(ره) و رهبری دانست و اظهار کرد: امام راحل با قاطعیت پای استقلال کشور و رد سلطه طلبی دشمنان ایستاد و استقلال و  آزادی را برای مردم به ارمغان آوردند، مقام معظم رهبری نیز این مسیر را با قدرت ادامه می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کاشان در ادامه به وظیفه حوزه های علمیه و روحانیون در حفظ آرمان های امام(ره) و رهبری اشاره کرد و گفت: روحانیون و حوزه های علمیه وصیت نامه حضرت امام ، منشور روحانیت و بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند .

حجت الاسلام احمدی، حوزه های علمیه را سنگربان انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد: همانطور که روحانیون پرچم دار نهضت انقلاب بودند، در مقطع فعلی نیز مسئولیت سنگین تری بر عهده دارند.

وی در پایان حضور جهادی و جانفشانی روحانیون در کمک  به سیل زدگان را مصداق پیوند ناگسستنی مردم و روحانیت دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha