جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد حوزه:

حوزه/ استاد مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها آزادشهر گفت: در انقلاب اسلامی ایران تغییر در زندگی اجتماعی و هدایت ملت بر عهده امام خمینی بود، لذا شناخت شخصیت، اندیشه و مکتب ایشان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، با سخنرانی خانم سمیه معینی فر و حضور جمعی از طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها آزادشهر برگزار شد.

خانم سمیه معینی فر در این مراسم بیان کرد: تغییر در زندگی اجتماعی بشر بیش از هر چیزی نیاز به تلاش و فداکاری انسان های بزرگی دارد که حرکت و هدایت یک ملت را بر دوش می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی ایران این امر مهم بر عهده امام خمینی بود، لذا شناخت شخصیت، اندیشه و مکتب ایشان ضروری است.

استاد مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها آزادشهر به بیان مکتب سیاسی امام و آثار حرکت ایشان در انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: مکتب سیاسی امام دارای نقاط برجسته ای از جمله اعتقاد صادقانه به نقش مردم، عینیت سیاست و معنویی، پاسداری از ولایت فقیه و عدالت اجتماعی است.

معینی فر افزود: با تجلی یافتن اندیشه و مکتب سیاسی امام در انقلاب اسلامی ایران، تحولات شگرفی در داخل و خارج از مرزهای ایران پدید آمد که نشان دهند توانمندی و عظمت امام خمینی است.

وی افزود: احیای اسلام، بازگرداندن روح عزت به مسلمانان، احیای روحیه غرور و خودباوری در ملت ایران از جمله کارهای بزرگ حضرت امام بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha