جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 494255
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون و شهدای قیام ۱۵ خرداد در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه کازرون و شهدای قیام 15 خرداد، شامگاه سه شنبه در آستان مقدس سید علاالدین حسین(ع) و با حضور علما و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی استاد حوزه، در این مراسم سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد را نقطه عطف تاریخ ایران دانست و اظهار داشت: این چنین مراسم هایی باید گرامی داشته شوند.

وی شخصیت علمی، اخلاقی و سیاسی امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و افزود: امام(ره) از دوران جوانی در شناخت و معرفت اسلام، عرفان، فقه و فلسفه اسلامی پرتلاش بود.

استاد حوزه به اهداف امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: راه امام و هدف امام عدالت اسلامی، خدمت به مردم و رعایت کردن آنچه که اسلام در نظر دارد،‌بود.

حجت الاسلام  فاطمی با اشاره به اینکه مسئولان باید خود را امانتدار امام و خون شهدا بدانند، خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید راه و هدف امام خمینی(ره) را دنبال کنند.

وی در پادامه به ویژگی های امام جمعه شهید کازرون حجت الاسلام والمسلمین خرسند اشاره و ابراز کرد: شجاع و نترس بودن از جمله ویژگی های شهید خرسند بود.

استاد حوزه  تصریح کرد: شهید خرسند آرزوی شهادت داشت و سرانجام در شب قدر به این آرزو رسید.

خاطرنشان می شود، این مراسم از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، مدیریت حوزه علمیه استان فارس و جامعه روحانیت استان فارس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha