پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن دیگر توانایی مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد گفت: مشکلات کشور با پنجه آهنین مسئولان و اراده مردم رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر شهرستان یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد با بیان اینکه ما باید از آنچه در ماه مبارک رمضان به دست آوردیم محافظت کنیم، گفت: این ماه پر خیر و برکت دارای خوبی های بسیاری است که انسان ها در طول یک ماه کسب می کنند و باید به شکلی عمل کنند که این حسنات را محافظت و در راستای ترک اشتباهاتشان برآیند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نابودی جمهوری اسلامی است، افزود: آنها به هر شکلی به دنبال ایجاد مشکلات و ناامنی در ایران اسلامی هستند تا بتوانند خواسته های شومشان را پیاده سازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن دیگر توانی برای مقابله با انقلاب اسلامی ندارد خاطر نشان کرد: دشمنان نفس های آخر خود را می کشند و دیگر قادر به مقابله با انقلاب اسلامی نیستند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه نباید در کشور در مقابل مشکلات حالت انفعالی و عقب زدگی داشته باشیم گفت: ما می توانیم با اراده مردم و پنجه های آهنین مسئولان کشور، مشکلات کشور را مرتفع سازیم.

امام جمعه یزد در پایان رفع مشکلات کشور را نیازمند همدلی و همراهی همه  دانست و افزود: ایران اسلامی دارای امکانات بسیار بهتر از دیگر کشورها است و می توانند با جدیت و همدلی به شکلی عمل کنند که تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha