جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم : عزیزانی که مسئول برگزاری جلسه جمع خوانی قرآن بودند قبول کردند که بعد ماه رمضان جمعه ها قبل از خطبه ها مراسم دسته جمعی قرآن دایر باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در تبریز، با تبریک عید بندگی و رهایی اسارت نفس، بیان داشت: ماه مبارک رمضان دستاوردهای بسیاری داشت که از جمله آنها بدست آوردن تقوا، هدایت الهی، مانوس شدن با قرآن و دست گیری از نیازمندان بود که باید تلاش کنیم این دستاوردهای معنوی را در طول سال استمرار دهیم و آنها را حفظ کنیم. همانطور که در ماه رمضان ثروتمند و فقیر یکی شده بودند بعد از ماه رمضان هم فقرا را فراموش نکنیم

وی از ادامه برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم پیش از نماز جمعه در طول سال خبر داد و افزود: عزیزانی که مسئول برگزاری جلسه جمع خوانی قرآن بودند قبول کردند که بعد ماه رمضان  جمعه ها قبل از خطبه ها مراسم دسته جمعی قرآن دایر باشد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کردند بعد از امام خمینی(ره) کار انقلاب تمام است اما رهبری باصلابت مسیر انقلاب را هدایت کردند، بعد از ۳۰ سال نه تنها مقبولیت امام(ره) تمام نشده بلکه روز به روز افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم اضافه کرد: وقتی تلاش های دشمنان در زمان امام خمینی(ره) برای ضربه زدن به انقلاب به جایی نرسید، پیش خودشان فکر کردند بعد از امام می توانند کاری پیش ببرند اما با گذشت ۳۰ سال از ارتحال ایشان، انقلاب به رهبری حضرت آقا باصلابت به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشانگر نفوذ و جاذبه امام بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب بود، گفت: در راهپیمایی بزرگ روز قدس مردم نشان دادند که بعد از ۴۰ سال، اقدام امام عزیز ماندگار است و نفوذ و جاذبه امام همچنان باقی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سالروز آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با مدیریت خود، کشور را با وجود مشکلات داخلی و جنگ روانی دشمن هدایت کرده‌اند و عمق راهبردی کشور را در منطقه گسترش داده‌اند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم عنوان کرد: یکی از اقدامات افتخارآمیز رهبر انقلاب نامگذاری هر سال است تا کشور بتواند در مسیر آن شعار قدم بردارد. مقام معظم رهبری در طول این ۳۰ سال توانستند تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha