پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد در مدرسه علمیه معصومیه بیرجند

حوزه/ امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز کشور نیازمند افراد انقلابی و جهادگر است، گفت: انقلابی های واقعی هستند که می توانند انقلاب را به اهداف آن برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در بیرجند، با بیان اینکه انقلابی گری یکی از واژه هایی است که نیازمند احیا شدن در جامعه است، گفت: رهبر معظم انقلاب خودشان یک انقلابی تمام عیار و الگویی برای همه انقلابیون هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انقلاب انبیا و اولیای الهی به انقلاب امام زمان(عج) وصل خواهد شد، افزود: تمام تلاش امام راحل این بود که انقلاب علوی را به انقلاب مهدوی وصل کند و موفق هم بود و امروز مقام معظم رهبری هم همین راه را می روند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه همه باید انقلابی بمانیم، گفت: صلاح دنیا و آخرت در انقلابی گری به معنی واقعی است تا به ظهور امام زمان(عج( برسیم.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن الزاماتی دارد، افزود: چنانچه این الزامات نباشد، فرد در ادامه مسیر کم می آورد و مانند خیلی‌ها که ابتدا انقلابی بودند، اما بعدها از مسیر انقلاب خارج شدند.

این استاد حوزه ادامه داد: انقلاب بودن یعنی ایجاد دگرگونی در اندیشه مردم و هدایت آنها به سمت خداوند و معنویت، لذا یک فرد انقلابی در مرحله اول باید در دل خود انقلاب ایجاد کند و تمام جوارح او از خدا پیروی کنند، لذا هر کس به دنبال عزت و سعادت دنیا و آخرت است باید انقلابی باشد.

حجت الاسلام مختاری با بیان سه الزام اصل انقلابی گری، اولین الزام را دین شناسی و دین مداری عنوان کرد و گفت: اعتماد به نفس داشتن و مردم دار بودن دو الزام دیگر انقلاب گری است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز کشور نیازمند افراد انقلابی و جهادگر است، گفت: انقلابی های واقعی هستند که می توانند انقلاب را به اهداف آن برسانند.

انتهای خبر/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha