پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اتکاء به خدای متعال و عدم ترس از قدرت‌ها را مهم‌ترین مؤلفه مدیریت ۳۰ ساله رهبر انقلاب بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری ۳۰ سال است که کشور را با اتکا به قدرت خدای متعال، تسلط بر قرآن و عدم ترس از قدرت‌ها اداره می‌کند و وجود چنین رهبری در دنیا بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه به یاد معاد بودن موجب تقویت تقوای درونی می‌گردد، اظهار داشت: ذکر معاد موجب تقوای درونی است و بنابر آنچه که از روایات و آیات قرآن به دست می‌آید تمام اعمال ما به رسول خدا (ص) عرضه می‌شود و حضرت روز قیامت بر اعمال ما شهادت خواهند داد.

وی در ادامه به تعامل در بین اعضای خانواده اشاره کرد و افزود: برای استحکام بنیان خانواده‌ها، باید اعضای خانواده عذر همدیگر را قبول کرده و از زحمات یکدیگر تقدیر و تشکر کنند که این یک وظیفه شرعی است و در روایات عدم تشکر از زحمات دیگران، نشانه پستی شمرده شده است.

امام جمعه ارومیه در خظبه دوم نماز جمعه با تشکر از حضور مردم در اجتماعات دینی و راهپیمایی روز قدس بیان داشت: حضور در مراسمات دینی و ملی از شعائر الهی است و در آیات  قرآن احیای شعائر دینی نشانه تقوا بیان شده است.

وی اضافه کرد: جمع‌‌خوانی، قرآن کریم از مصادیق مهم شعائر الهی است و این جمع‌خوانی امسال همزمان با سراسر کشور در استان هم برگزار شد و بنابر گزارش صحیح که ارائه شده است 38 هزار نفر در جمع‌خوانی امسال مصلی امام خمینی (ره) ارومیه قرآن کریم را ختم کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اتکاء به خدای متعال و عدم ترس از قدرت‌ها را مهم‌ترین مؤلفه مدیریت 30 ساله رهبر انقلاب بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری 30 سال است که کشور را با اتکا به قدرت خدای متعال، تسلط بر قرآن و عدم ترس از قدرت‌ها اداره می‌کند و وجود چنین رهبری در دنیا بی‌نظیر است.

وی اتحاد مسلمین و برگشت به قرآن را زمینه‌ساز عزت مسلمین عنوان کرد و ادامه داد: اتحاد مسلمین و رجوع به سفارشات قرآن موجب عزت و پیروزی امت اسلامی خواهد شد و دیگر اجازه نخواهد داد عده‌ای منافع خود را از برخی کشورهای مرتجع اسلامی تامین کرده و در پایان از آن به گاو شیرده تعبیر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پایان وجود فقر و فساد در آمریکا را نشانه سقوط این کشور دانست و گفت: داشتن رتبه اول در استفاده از مواد مخدر در جهان، کشتار مردم به دست مسئولین آمریکا، کرسنگی یک هفتم مردم آمریکا و بدهی بیش از دوهزار تریلیون دلاری آمریکا نشان افول و سقوط این کشور است و به حول و قوه خدای متعال جمهوری اسلامی روز به روز قله‌های ترقی را فتح کرده و به پیروزی‌های بیشتر دست پیدا می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha