جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه مهارت های پژوهشی ویژه طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه کارگاه مهارت های پژوهشی ویژه طلاب مدارس علمیه این استان تیرماه برگزار خواهد شد، افزود:در این کارگاه طلاب اهل قلم و مستعد در حوزه پژوهش شناسایی خواهند شد و زیر نظر اساتید مجرب مهارت های پژوهشی نوین را فرا خواهند گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی علامه حلی(ره) حوزه علمیه استان لرستان بیان داشت: امسال استقبال طلاب پژوهشگر و اهل قلم برای شرکت در این جشنواره افزایش یافته است بطوری که امسال 650 اثر از حوزه های علمیه خواهران و برادران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان لرستان با بیان اینکه این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و رقابت پژوهشی برای طلاب برگزار خواهد شد، افزود: پژوهشگران آثار خود را در قالب کتاب،مقاله،پایان نامه،تحقیق پایانی،تفسیر قرآن،ادبیات عرب،فقه و اصول،تاریخ اسلام و ادیان و مذاهب به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند.

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) ارزیابی و بررسی شده اند، افزود: 12 ارزیاب آثار رسیده را در سه مرحله اجمالی،تفصیلی اول و تفصیلی دوم ارزیابی نموده اند که مقالات برتر در اختتامیه این جشنواره که مهرماه در خرم آباد برگزار خواهد شد تجلیل می شوند.

وی در پایان یادآور شد: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در  حوزه علمیه برادران در قالب مقاله و در حوزه علمیه خواهران در قالب تحقیق پایانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha