جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام عبدوس گفت: آرمان مقاومت هرگز از جمهوری اسلامی ایران حذف نمی‌شود؛ این اهداف و آرمان‌ها روزبه‌روز در منطقه بیشتر فراگیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سمنان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر و مناسبت‌هایی که گذشت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین باشکوه نماز عید سعید فطر سخنان ارزشمندی ایراد فرمودند؛ معظم‌له تأکید کردند که آمریکایی‌ها بیش از 2.2 تریلیون دلار به کشورهای مختلف جهان بدهی دارند و امروز بهتر است دست از ماجراجویی بردارند و به مردم کشورشان فکر کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبری، 40 میلیون نفر در آمریکا در فقر مطلق گرفتار شده‌اند و مردم این کشور شرایط اقتصادی خوبی ندارند؛ دولت آمریکا این موارد را به‌خوبی می‌داند و برای رهایی از فشار روانی ناشی از این مشکلات، هر روز در جهان تنشی به پا می‌کند.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: توصیه ما به دولت‌مردان آمریکایی این است که بیش از اینکه به سایر نقاط جهان چشم داشته باشند، به فکر مشکلات داخلی خود باشند و به گرفتاری‌های مردمشان بپردازند.
عبدوس با اشاره به مشکلاتی که دشمنان بر کشورمان در سال‌های اخیر تحمیل کرده‌اند، گفت: مردم ما مقاوم هستند و بر مشکلات فائق می‌آیند؛ آن‌ها نمی‌گذارند آمریکایی‌ها به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به مقاومت و تحکیم انسجام درونی اظهار کرد: آمریکایی‌ها امروز دنبال از بین بردن مقاومت ملت‌های مسلمان ازجمله ایرانیان هستند ولی ناکام خواهند ماند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: آرمان مقاومت هرگز از جمهوری اسلامی ایران حذف نمی‌شود؛ این اهداف و آرمان‌ها روزبه‌روز در منطقه بیشتر فراگیر می‌شود.

حجت الاسلام عبدوس بیان کرد: آمریکایی‌ها و سردمداران رژیم صهیونیستی تلاش دارند تا با شکل‌دهی به طرح محکوم به شکست «معامله قرن»، امت اسلام را بار دیگر با شکستی سخت مواجه سازند و نام فلسطین را از نقشه‌ها حذف کنند؛ اما با مقاومت مردم پیروز نخواهند شد.

وی با قدردانی از مردم ایران اسلامی و تمام ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس که در 100 کشور جهان برگزار شد، گفت: همه چشم‌ها این اقتدا و صلابت را در حمایت از قدس شریف نظاره کردند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: مقاومت راه مؤثری در شرایط جنگ کنونی دشمنان علیه کشورمان در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و... است و ایستادگی برابر دشمنان باید روزبه‌روز تقویت شود.

حجت الاسلام عبدوس ادامه داد: برخی امروز از اینکه آمریکایی‌ها در خلیج فارس حضور دارند، دچار یأس و ترس شده‌اند؛ در حالی که رهبری می‌فرمایند این نمایش‌ها برای ایجاد ناامیدی در مردم است و دولتمردان آمریکا بیش از همه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران واقف هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha