جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسۀ امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی

حوزه/ مدیر مدرسۀ امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه غیرت مقاومت، هیبت اسرائیل غاصب را شکست، نه مذاکرات مشتی بی غیرت به ظاهر مدافع فلسطین، گفت: در دکترین امامین انقلاب، مقاومت حرف اول را می زند، نه مذاکره با دشمنان.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز توطئه ای با عنوان معامله قرن برای نابودی حقوق فلسطینی ها در جریان است، گفت: با طراحی استکبار جهانی و دلارهای نفتی شیوخ به ظاهر مسلمان منطقه، اسرائیل غاصب در صدد است تا برای همیشه موضوع فلسطین فراموش شود و با این توطئه بی شک فردا نوبت تضییع حقوق سایر ملل اسلامی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه فلسطین جزو انفکاک ناپذیر سرزمین های اسلامی است و با معاملات عبری- عربی، قابل فروش نیست، گفت: امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت قضیه فلسطین فرمودند، فلسطین پاره تن اسلام است، لذا این پاره تن قابل تفکیک نیست.

مدیر مدرسۀ امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه غیرت مقاومت هیبت اسرائیل غاصب را  شکست، نه مذاکرات مشتی بی غیرت به ظاهر مدافع فلسطین، گفت: مسیر دفاع از مردم مظلوم فلسطین با غربگرایان مذاکره کننده معامله قرن و ستون پنجم رژیم صهیونیستی جداست.

وی تصریح کرد: در دکترین امامین انقلاب، مقاومت حرف اول را می زند، نه مذاکره با دشمنان اسلام و پیاده نظام اسرائیل غاصب حق تصمیم گیری ندارد.

حجت الاسلام فرهنگیان با بیان اینکه ملت فلسطین باید سرنوشت خود را معین نمایند نه صهیونیست های جتایتکار و دولت کودک کُش، گفت: با وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری، توطئه معامله قرن که دستپخت محور خیانت است به حقیقت قرن تبدیل خواهد شد.

وی، علت طراحی های هر روزه دشمنان مردم فلسطین را حاکی از قدرت مقاومت دانست و افزود: شکست دو روزه رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان فلسطینی و بی اثر شدن گنبد آهنین در مقابل موشک های مقاومت، علت پیش کشیدن معامله قرن است.

مدیر مدرسۀ امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی در ادامه  با اشاره به شکست مداوم توطئه های دشمنان اسلام، اظهار کرد: به دست آوردن پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در مقابل پدر خوانده های داعش در عراق، سوریه و یمن، موجب دلهرۀ کفر جهانی شده است.

وی با اشاره به تحقق وعده های الهی مقام معظم رهبری که فرمودند، تا ۲۵ سال آینده خبری از اسرائیل غاصب نخواهد بود، اظهار داشت: امروز محور خیاثت نزد افکار عمومی در کشورهای خود جایگاه و ارزشی ندارند و بدنبال چاره جویی برای نجات و دادن تنفس مصنوعی به صهیونیست ها هستند.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی در پایان خاطر نشان کرد: معادله قرن را امامین انقلاب مشخص کرده اند و نیازی به معامله ورشکستگان قرن نداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha