پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اهل بیت

حوزه/ حجت الاسلام دادخواه گفت: مکان مدرسه اهل بیت(ع) و مسجد همجوار آن، مستعد اجرای برنامه های فرهنگی است، از این رو اساتید، طلاب، عموم مردم و همچنین نوجوانانی که در عرصه قرآنی دارای تخصص هستند به اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی می پردازند.

حجت الاسلام سجاد دادخواه  در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، با اشاره به برنامه های مکتب اهل بیت(ع) تیران و کرون در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برگزاری کلاسهای ویژه نوجوانان در ماه مبارک رمضان با شرکت حدودا 100پسر و دختر، یکی از برنامه هایی بود که امسال توسط طلاب برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر برگزاری ضیافت های افطاری ساده، چند سالی است تصمیم گرفته شده در مسجد مدرسه مکتب اهل البیت علیهم السلام که از نظر جغرافیایی در منطقه محل رفت و آمد عموم اقشار مختلف واقع شده، میزبان روزه داران با افطاری ساده و مختصر باشیم.

مدیر مدرسه علمیه  مکتب اهل بیت(ع) تیران و کرون بیان کرد: مکان مدرسه اهل بیت(ع) و مسجد همجوار آن، مستعد اجرای برنامه های فرهنگی است، از این رو اساتید، طلاب، عموم مردم و همچنین نوجوانانی که در عرصه قرآنی دارای تخصص هستند به اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی می پردازند.

وی ابراز کرد: به طور معمول و به جز شب هایی که برنامه های خاص برگزار می شود، میزبان 300 الی 500 نفر از روزه داران برای اقامه نماز جماعت و صرف افطاری بودیم که این تعداد در شب های خاص مانند شب قدر یا میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام بیشتر هم می شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha