جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت و دشمن برای این انتخابات برنامه دارد و در صدد تضعیف این نظام برآمده از خون شهدا است که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج  طلاب و روحانیون قزوین ضمن قدردانی از حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند، امسال حضور مردم  به ویژه جوانان در برنامه های ماه ضیافت الهی تماشایی بود.

ویبا اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، بیان کرد: آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگر حمایت کننده جدی تروریست هاست و یاوه گویی ها ترامپ نادان و دیوانه، هیچ گاه در اراده ملت ایران تزلزلی ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت و دشمن برای این انتخابات برنامه دارد و در صدد تضعیف این نظام برآمده از خون شهدا  است که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha