جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پذيريش مقطع عمومي حوزه علميه خواهران از ۲۳ تيرماه امسال

حوزه/خانم تركان از شروع پذيريش مقطع عمومي حوزه علميه خواهران همزمان با میلاد با سعادت پیـشوای هـشتم، امـام علی بن موســی الرضاعلیهماالسلام، از ۲۳ تيرماه امسال خبر داد.

خانم معصومه تركان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به اهميت حضور بانوان در عرصه علم بخصوص علوم ديني و حوزوي، بيان داشت: تاثير حوزه هاي علميه خواهران در هدايت معنوي جامعه بخصوص قشر بانوان و جوانان بسيار حائز اهميت است و لازمه آن حضور حداكثري بانوان در مدارس علميه خواهران و تحصيل در مقاطع مختلف حوزه است.

وي با بيان اينكه طلاب با گذراندن  190 واحد درسی به مدت 5 تا 7 سال، موفق به دريافت مدرك كارشناسي يا سطح دو مي شوند، افزود: مدارس علمیه خواهران در مقطع عمومی، علاوه بر آموزش مبانی، مقدمات و مسائل دین، در زمینه هاي اخلاقی، پژوهشی و تبلیغی به پرورش و تربیت جنبه هاي عقلانی و مهارتی طلاب می پردازند.

خانم تركان خاطر نشان شد: علاقه مندان به تحصيل در علوم ديني مي توانند با داشتن مدرك ديپلم يا بالاتر در مقطع عمومي حوزه علميه خواهران در تاريخ 23 تير ماه 98 همزمان با میلاد با سعادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام از طریق وبگاه paziresh.whc.ir و یا با مراجعه به مدارس علمیه خواهران نسبت به ثبت نام و دريافت دفترچه پذيرش مقطع عمومي حوزه علميه خواهران، اقدام كنند.

معاون آموزش مديريت حوزه‌ علميه خواهران هرمزگان به شرايط ثبت نام در مقطع عمومي حوزه علميه خواهران اشاره كرد و گفت: داوطلبان در اين مقطع از طریق آزمون ورودي و با احتساب تاثیر معدل کل دیپلم و مصاحبه اخلاقي گزینش می شوند. 

وي در پايان تصريح كرد: علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اينترنتي مركز مديريت حوزه هاي علميه خواهران به نشاني www.whc.ir مراجعه كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا حسن پورکهن IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    0 0
    با سلام و خدا قوت، خداروشکر کار مرکز خدمات خیلی خوب است با توجه به زحماتی که می کشند، اجرکم عندالله