پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوگاه آموزشی محمدعلی کلی، بوکسور مسلمان برای بازدید عموم افتتاح شد

حوزه/ اردوگاهی متعلق به محمدعلی کلی، بوکسور مسلمان و شناخته شده جهانی، واقع در پنسیلوانیا پس از یک دوره تعمیرات آماده بازدید عموم شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از APnews، یک اردوگاه ورزشی تاریخی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا متعلق به محمدعلی کلی، بوکسور شناخته شده مسلمان که از آن برای معروف ترین مبارزات ورزشی اش استفاده می کرد، پس از تعمیرات و آماده سازی، از روز شنبه برای بازدید همگان افتتاح شده است. این اردوگاه به عنوان بنای یادبودی برای زندگی خصوصی و دوره ورزشی این بوکسور مسلمان اختصاص داده شده است.

مایک میدن یک سرمایه گذار املاک و مستغلات اعلام کرد که این ملک را خریداری کرده و قصد دارد از آن به عنوان مکانی برای حفظ میراث محمدعلی استفاده کند.

وی گفت: اینجا همیشه یادگاری از کسی است که آن را ایجاد کرده است. هدف حفظ بخشی از تاریخ ورزش، تاریخ آمریکا و احتمالا تاریخ جهان است.

گفته می شود محمدعلی در سال 1972 میلادی این ملک چوبی و مخروبه را در 90 مایلی (145 کیلومتری) شهر فیلادلفیا خریداری کرده و 18 ساختمان اولیه از جمله یک ورزشگاه، سالن پذیرایی، مسجد، محل سکونت بازدیدکنندگان و اصطبلاسب را در آن بنا کرد. وی در همین مکان بود که در دو مسابقه بسیار تاریخی شرکت کرد و رقیبان قدرتمندی را شکست داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha