پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی نیا

حوزه/ نماینده مرکز امور صیانتی حوزه علمیه در استان فارس از برگزاری مراحل مصاحبه و گزینش طلاب جدیدالورود در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

حجت‌الاسلام صالح ابراهیم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به آغاز برگزاری آزمون تست شخصیت در مدیریت حوزه علمیه فارس اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌ شده ان شاء الله از دیروز شنبه به مدت یک هفته برنامه مشاوره و مصاحبه در مقاطع سیکل، دیپلم و عالی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مراحل مصاحبه و گزینش طلاب جدیدالورود در سال تحصیلی 99-98 در حال برگزاری است، افزود: مدیریت حوزه علمیه استان فارس در یک رویکرد جدید، مراحل مصاحبه و گزینش طلابی که در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی 99-98 حائز نمره قبولی شده را به‌صورت متمرکز از تاریخ 18 الی 25 خرداد توسط یک تیم مجرب مصاحبه و مشاوره انجام می‌دهد.

نماینده مرکز امور صیانتی حوزه علمیه در استان فارس تصریح کرد: طلاب در ابتدا در آزمون تست شخصیت شرکت می‌کنند و پس از کارشناسی تست شخصیت، به مرحله مصاحبه معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کار تحقیقاتی، طلابی که در مصاحبه قبول شوند، توسط نماینده مرکز امور صیانتی در استان صورت خواهد گرفت و درنهایت طلاب به دوره آموزشی حوزه (طرح میثاق) معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha