چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دوره آشنایی  با نظام جدید آموزشی حوزه در گیلان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه گیلان از آغاز دوره ۲ روزه آشنایی مدیران، معاونین آموزش و اساتید مدارس علمیه استان با نظام جدید آموزشی حوزه های علمیه، در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، کارگاه آشنایی با نظام آموزشی جدید حوزه های علمیه، صبح امروز در سالن جلسات مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام رشت برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا صابرپور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، گفت: این دوره با هدف آشنایی هر چه بیشتر مسئولین مدارس علمیه استان با نظام آموزشی جدید حوزه های علمیه از صبح امروز آغاز و تا دو روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تحول در نظام آموزشی حوزه مسئله ای است که در سالیان گذشته از جانب مقام معظم رهبری، مراجع عظام و بسیاری از دلسوزان آن را ضروری دانسته اند.

معاون آموزش حوزه علمیه گیلان ادامه داد: این دوره با هدف آشنایی بیشتر مدیران، معاونین آموزش و اساتید مدارس علمیه استان با آئین نامه، شرایط، منابع و مزایای استفاده از برنامه جدید آموزشی حوزه در حال برگزاری است تا ضمن تبادل نظر و بررسی زوایای مختلف آن، امکان اجرای حداکثری آن در سال تحصیلی آتی مورد ارزیابی قرار گیرد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام شریفی کارشناس مسئول اداره برنامه ریزی آموزشی حوزه های علمیه به عنوان استاد روز اول این کارگاه حضور پیدا نمود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha