جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان

حوزه/ در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نماینده ولی فقیه در همدان و مدیر حوزه علمیه استان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام علی دشتکی،‌ حجت الاسلام محمد هادی نظیری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ظهر امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان و آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام علی دشتکی،‌ حجت الاسلام محمد هادی نظیری  به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام دشتکی با ارائه گزارشی از عملکرد چند ساله خود، بر لزوم انسجام نیروهای فرهنگی و انقلابی در استان تاکید کرد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان همدان با تشکر از خدمات حجت الاسلام دشتکی، سازمان تبلیغات را پرچم دار دینداری دانست و وظیفه این سازمان را رساندن حرف دین به مردم و جامعه دانست

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: همدان دارای ظرفیت بالایی است، لذا سازمان تبلیغات باید بتواند با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت ها، برنامه های فرهنگی و دینی اثرگذار را اجرا کند.

پس از سخنرانی امام جمعه همدان، در مراسمی از مادر شهید بشیری یکی از شهدای مدافع حرم همدانی تقدیر به عمل آمد و یاد این شهید عزیز گرامی داشته شد.

سپس تعدادی از فعالان فرهنگی استان نیز از دغدغه ها و مشکلات و خواسته های خود گفتند و آقایان کرباسیان، صلواتی، آزاد بخت معاون سیاسی استانداری همدان و حجت الاسلام صفری به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، سخنران بعدی این مراسم بود که از تاریخچه همدان گفت و انتظاراتی که از مردم همدان می رود.

وی در ادامه به تشریح ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: مقاومت در برابر استکبار از ویژگی‌هایی یود که مکتب امام (ره) زمینه ساز آن بود و به وسیله آن جوانان بسیاری جذب امام شدند.

آخرین سخنران مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت الاسلام نظیری مدیر کل جدید بود که از برنامه های خود سخن گفت و این که برای موفقیت و ورود موثر استان در عرصه تمدن سازی باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کرد.

در پایان این برنامه نیز با اهدا لوح تقدیر توسط حجج اسلام و المسلمین شعبانی و قمی از خدمات حجت الاسلام دشتکی تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام نظیری به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی همدان معرفی شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha