جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا سید احسن حسینی - سنندج

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امنیت و آرامش کنونی در استان کردستان مرهون رشادت‌های رزمندگان بومی این استان به ویژه شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی، در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج که در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع از نیروهای سپاه دفاع از مظلومان است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به عنوان نهادی ضد تروریست شناخته می‌شود و خار چشم دشمنان و امید مستضعفان است.

وی افزود: نیروهای سپاه به خاطر خصلت‌ها و تقوای قرآنی که دارند همواره در راه و مسیر رسیدن به خدا در حرکت هستند و این راه، راه موفقیت مسلمانان به خواسته‌های به حقشان است.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه شهدا نزد خداوند متعال اشاره کرد و ادامه داد: شهدای نظام انقلاب اسلامی ایران بالاترین مقام را نزد خداوند دارند و در قلوب مسلمانان نیز جای خود را بازکرده اند.

وی بیان کرد: تکریم و یادواره شهدا کار بسیار خوبی است اما یکی از مهمترین وظایف امروز ما در قبال شهدا، پیاده کردن اخلاق شهدا است و در این مورد کار زیادی صورت نگرفته است و امیدواریم با برگزاری چنین یادواره‌هایی این اخلاق نیز در میان مردم به ویژه نسل جوان بیشتر محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha