پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در پیام تسلیت روز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: تخریب قبور ائمه بقیع (ع)، امهات المومنین و صحابه توسط آل سعود جنایتی است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیام تسلیت روز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: اقدام قبیح تخریب قبور ائمه بقیع (ع)، امهات المومنین و صحابه توسط آل سعود،‌ جنایتی است که هیچ وقت فراموش نخواهد شد و مسلمانان،  آل سعود را نخواهند بخشید. آل سعود با تخریب بقیع، بی حرمتی خود را در برابر بزرگان اسلام اعلام کردند و امروز هم تروریسم بزرگ داعش پیرو آل سعود است و برای اثبات ارتباط آل سعود با داعش همین کافی است که داعش نیز همچون آل سعود تخریب کننده قبور اصحاب در سوریه و عراق است.

وی افزود: در روز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) باید تمام مسلمانان یکصدا علیه آل سعود تظاهرات کنند و نگذارند که دشمنان اسلام توسط نوکران خودشان مقدسات اسلام را نابود کنند. امروز هرچقدر به پیامبر اسلام توهین می شود و قرآن را در ملأ عام آتش می زنند، به خاطر ساکت ماندن مسلمانان است؛ امروز قدرت‌های باطل فعالیت خود را علیه اسلام گسترش داده اند اما متاسفانه برخی کشورهای اسلامی  با دشمن همدست شده و به دنبال کاهش قدرت کشورهای اسلامی هستند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان خواستار بازسازی فوری قبور ائمه بقیع (ع) شد و اظهار داشت: باید کشورهای اسلامی باهم متحده شده و خواستار بازسازی "جنة البقیع" شوند و برای تعمیر قبور ائمه بقیع (ع) و اصحاب به دولت عربستان فشار بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha