شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه وضعیت حجاب در جامعه و به ویژه مناطق توریستی و گردشگری تأسف بار است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان متأسفانه شاهد گسترش بی حجابی در برخی مناطق کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع مبلغان طرح هجرت شهرستان بابلسر با ابراز تأسف از وضعیت فرهنگی جامعه بر ضرورت تدبیر و برنامه ریزی مسؤولان به منظور کاهش آسیب های فرهنگی در جامعه تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه وضعیت حجاب در جامعه و به ویژه مناطق توریستی و گردشگری تأسف بار است، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان متأسفانه شاهد گسترش بی حجابی در برخی مناطق کشور هستیم و این مسأله جای تأسف فراوان دارد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه موضوع عفاف و حجاب در جامعه ما به حاشیه رفته است، خاطرنشان کرد: این وظیفه مسؤولان در جهت تقویت این فرهنگ غنی دینی تلاش مضاعف تری داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که موضوع حجاب یکی از مهم ترین و محوری ترین مسائل مورد توجه دین است، تصریح کرد: نباید در یک جامعه دینی شاهد گسترش بدحجابی و بی عفتی باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه علیرغم تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری، نگاه دولت به مسائل فرهنگی به ویژه موضوع حجاب کمرنگ و ضعیف است، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه نیازمند یک عزم ملی است.

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت موضع گیری شفاف مسؤولان اجرایی در موضوع عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: نباید مسأله حجاب را وارد مسائل سیاسی و گروهی کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که موضوع حجاب یک مسأله دینی و ملی است و هیچ ارتباطی به جناح ها و گروه های سیاسی ندارد، بیان داشت: گروه و جریان ها نباید از این مسأله مهم دینی بهره برداری سیاسی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه مبلغان دینی در ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مبلغان دینی در خطابه ها و منابر خود نسبت به اهمیت این موضوع بیشتر سخنرانی کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مردم باید به خوبی از تلاش دشمن در ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه مطلع شوند، تصریح کرد: در این راستا مبلغان دینی می توانند با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه از بسیاری از آسیب های احتمالی بکاهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نباید در برابر عوامل هنجارشکن در جامعه سکوت شود، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و انتظامی باید با قاطعیت با چنین عواملی در جامعه برخورد کند تا از گسترش ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha