جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسقف اعظم کلیسای لاهور عید فطر را در مسجد به مسلمانان تبریک گفت

حوزه/ سباستین فرانسیس شائو اسقف اعظم کلیسای لاهور به همراه هیاتی از مسجد جامع احسان الرحیم بازدید کرده و عید سعید فطر را به جامعه اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از pakistanchristianpost، اسقف اعظم کلیسای لاهور در پاکستان ضمن بازدید از مسجد مسلمانان، عید سعید فطر را به آنان تبریک گفت.

سباستین فرانسیس شائو (سرپرست کمیته ملی گفتگوی مذهبی و اكومانسیسم در پاکستان) از مسجد جامع احسان الرحیم در لاهور بازدید کرده و عید سعید فطر را تبریک گفت. فرانسیس ندیم مدیر اجرایی این کمیته به همراه فیصل فرانسیس و شماری از دیگر رهبران مسلمان و مسیحی وی در را در این اقدام همراهی کردند.

اسقف و هیات همراهش در این بازدید با استقبال گرم جامعه اسلامی در مسجد روبرو شدند. اسقف از رهبران مسلمان به خاطر پذیرش و شناخت حقوق مذهبی مسیحیان در منطقه قدردانی کرد. در این مراسم ایشان پیام شورای اسقفی گفتمان میان ادیانی در واتیکان و رم را برای ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر به مسلمانان تقدیم کرد. وی در پیامش به نقش روحانیون مسلمان و رهبران شان در ارتقاء صلح و همدلی در جهان تاکید کرد. و در ادامه برای صلح و شکوفایی در پاکستان و تضمین حمایت از برادران مسلمان دعا نمود.

فرانیسی ندیم نیز از حضور رهبران مسلمان در این مراسم ابراز خرسندی کرده و گفت: این تجمع برکتی از جانب خداست، چنین رویدادهایی ما را به هم دیگر نزدیک تر ساخته و یک نیاز مبرم برای زمانه ای است مسلمانان و مسیحیان باید به در پی یافتن خوبی در همگان باشند.

مولانا محمد اسیم مخدوم از اعضای هیات مسجد نیز از حضور اسقف اعظم و هیات همراه  تشکر کرده و گفت: ما همه برادر هستیم و به تقویت این برادری ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha