جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۳ هزار یورو کمک مالی مسلمانان در مراسم عید فطر مسجد رامفورد + تصاویر

حوزه/ در مراسمی که به مناسبت عید فطر در مرکز اسلامی – فرهنگ هاورینگ در رامفورد برگزار شد، مسلمانان موفق به جمع آوری ۳ هزار یورو کمک مردمی برای مستضعفان شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از romfordrecorder، مرکز اسلامی – فرهنگی هاورینگ در شهر رامفورد انگلستان، در جشن عید فطر موفق به جمع آوری 3 هزار یورو کمک مردمی شد.

مسلمانان شهر انگلیسی رامفورد از همشهریان خود دعوت کردند تا جشن خانوادگی پایان ماه مبارک رمضان را با آنان همراه شوند. این مراسم که روز یکشنبه 9 ژوئن برگزار گردید، شامل فعالیت های متنوعی برای ساکنان به ویژه کودکان، از جمله مسابقات ورزشی، بوفه حنا گذاری، زمین بازی و وسایل ورزشی بود.

بازدیدکنندگانی از سوی کلیسای مورمون در رامفورد و همچنین اعضای سازمان سیک ها نیز در جشن مسلمانان شرکت کردند.

عمر شریف از بانیان مرکز گفت: همیشه مایه خرسندی است وقتی می بینیم مردمی که پیش از این پایشان را هم به مسجد نگذاشته اند از مرکز بازدید کنند.

وی افزود: ما به جنبه اجتماعی اهمیت زیادی می دهیم. آشپزخانه غذا برای نیازمندان نیز از ژانویه گذشته رشد زیادی داشته و مسلمانان به این مرکز کمک رسانی کرده اند.

این بانی مرکز در ادامه خاطر نشان کرد: بهداشت روانی نیز از مسائل مهمی است که ما باور داریم باید به آن پرداخته شود. سازمان های خیریه زحمات زیادی در ماه رمضان کشیده و از نظر ملی و بین المللی کمک رسانی انجام دادند.

گفته می شود 3 هزار یورو کمک مالی جمع آوری شده در این مراسم قرار است به سازمان های خیریه ای چون کمک مسلمان و مایند هاورینگ داده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha