جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ سلسله گفتگوهای اعضای هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفتگویی  گفت: این دانشگاه سلسله گفتگوهایی تخصصی در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است،با اعضای هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب انجام داده که پس از اتمام ویرایش، به صورت ویژه‌نامه‌ای منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفر فخرآذر افزود: با توجه به اهمیت این بیانیه، و اهتمام معاونت فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب و تأکیدات ریاست محترم دانشگاه بر تبیین، تبلیغ و گسترش آن، گفتگوهایی با اعضای هیئت علمی این دانشگاه انجام شده که مشتمل بر تحقیق و بررسی تخصصی و تفصیلی این اساتید است و معاونت فرهنگی قصد دارد حاصل این مصاحبه‌ها را به صورت یک ویژه‌نامه تخصصی منتشر کند.

وی افزود: گفت و شنودهای صورت گرفته شامل تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از نظر تخصصی و علمی است و نکات جذابی از تجربیات اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب به آن افزوده شده است که در جهت بسط و گسترش مفاد این بیانیه در سطح کشور و به ویژه مجامع علمی مطلوب به نظر می‌رسد.

حجت الاسلام فخرآذر در پایان گفت: این اثر در حال تکمیل است و پس از ویرایش علمی و فنی به زودی چاپ و منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد مطالعه آن می‌تواند برای پژوهشگران و علاقه‌مندان این موضوع بسیار مفید و قابل استفاده باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha