جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای لبنان

حوزه/ نشستی با حضور علمای دینی از جنبش توحید اسلامی، شورای علمای فلسطین، جنبش انصارالله، کمیته سنی یاری مقاومت، جمعیت نور الیقین، هیئت اسلامی فلسطین و جنبش امت تحت عنوان "تروریسم ساخته آمریکا و اسرائیل است" در بیروت برگزار و در خصوص اوضاع عمومی و تحولات منطقه بحث و گفتگو شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک نشست علمایی با حضور علمای دینی از جنبش توحید اسلامی، شورای علمای فلسطین، جنبش انصارالله، کمیته سنی یاری مقاومت، جمعیت نور الیقین، هیئت اسلامی فلسطین و جنبش امت تحت عنوان "تروریسم ساخته آمریکا و  اسرائیل است" در بیروت برگزار و در خصوص اوضاع عمومی و تحولات منطقه بحث و گفتگو شد.

حاضران در این نشست بیانیه ای صادر و اشاره کردند: آفت افراط گرایی و تروریسم و غلوّ، هیچ ارتباطی با دین نداشته و دین از آن بیزار است و اسلام تمامی انواع تروریسم و افراطی گری و غلوّ را رد می کند.

علمای لبنان تاکید کردند: تروریسم ساخته و پرداخته آمریکا، غرب و اسرائیل است و آوارگی میلیون ها فلسطینی از سرزمین آبا و اجدادی آنها و اختراع ابزار وحشتناک برای انجام جنایت های وحشیانه بزرگترین دلیل بر این مسئله است.

حاضران از هیئت های علمایی خواستند تا به مسئولیت های شرعی و ملّی خود در کنترل خطابه دینی و اصلاح افکار گمراه و انحرافی عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha