پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 494605
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
تبلیغ

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه دانش افزایی ویژه مبلغان طرح هجرت و مدارس امین این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه کارگاه دانش افزایی مبلغان هجرت و امین هفته آینده برگزار خواهد شد، گفت: در این کارگاه مبلغان سرفصل های مورد نیاز را متناسب با جامعه هدف تبلیغ فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه کیفی سازی تبلیغ مبلغان از اهداف مهم کارگاه های دانش افزایی است، بیان داشت: در این کارگاه مبلغان طرح هجرت و مدارس امین به تیادل نظر در خصوص روش های نوین تبلیغ کارآمد و اثرگذار می پردازند .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه ارتقاء مدارس امین امسال در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: کیفی سازی و رصد مستمر فعالیت مبلغان در مدارس امین از برنامه های کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان است .

حجت الاسلام ولی پور در ادامه با اشاره به فصل اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: با ایجاد پایگاه های اوقات فراغت فعالیت تبلیغی مبلغان با هدف غنی سازی و استفاده بهینه اوقات فراغت دانش آموزان آغاز خواهد شد .

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های قرآنی، ارائه آموزش های فرهنگی و برگزاری اردوهای متعدد از مهمترین برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت است، یادآور شد: در این طرح مبلغان در تمام پایگاه های اوقات فراغت حضور خواهند داشت و در صورت نیاز به ایجاد پایگاه های جدید خواهند پرداخت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha