شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۰۰ پایگاه اوقات و فراغت در سراسر استان، با هدف برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در تابستان با حضور طلاب، فعال است.

حجت الاسلام احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند اظهارداشت: برنامه مناسبتی مهمی در ایام تابستان برای حضور طلاب و روحانیون برنامه ریزی شده است، که می توان اعیاد قربان و غدیر ، ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و شهادت امام جعفر صادق(ع) و ایام محرم  را نام برد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به حضور روحانیون در مناطق روستایی افزود: در هر روستای بالای صد خانوار پایگاه اوقات فراغت با عنوان "نشاط اجتماعی" برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: حضور طلاب بین دانش آموزان  با هدف کارهای فرهنگی، ورزشی و  بیان احکام، اخلاق، عقاید در کلاسهای اوقات فراغت برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام رضایی مهمترین هدف این طرح را نشاط و شادابی دانش آموزان با محوریت آموزش سبک اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی درون استان از دیگر برنامه های اوقات و فراغت است، که نوجوانان را از کسل بودن و تنبلی دور می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  بیش از 200 پایگاه اوقات و فراغت در سراسر استان پذیرای دانش آموزان است افزود:  100نفر از طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت و 105 نفر نیز از طلاب که در مناطق روستایی استان مستقر هستند، در عرصه های فرهنگی، قرآنی،دینی ... فعالیت جهادی و تبلیغی انجام خواهند داد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه رسالت روحانیون این است، که در همه امور اجتماعی ورود پیدا کنند، ادامه داد: ترویج پرداختن زکات در مناطق روستایی، تشویق مردم برای کمک به محرومین ، همکاری با کمیته امداد، بهزیستی و بسیج از برنامه های روحانیون است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به سیل ابتدای سال جاری در کشورگفت:  طلاب و روحانیون برای کمک به سیل زدگان کشور مبالغی از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند، که این امر می تواند خود باعث پویش کمک به سیل زدگان باشد.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha